پروژه‌های پارس هرم

دیدگاه مهندسی محور در مصرف بهینه انرژی

شرکت پارس هرم با تکیه بر توان مهندسی پرسنل خود انواع تولیدات صنعتی را با دیدگاه مهندسی تلفیق نموده است که نتیجه این امر در تنوع محصولات تخصصی و سفارشی ساز که عمدتاً یکبار توسط این شرکت طراحی و ساخته شده است به خوبی مشهود است.
محصولاتی که هم بر اساس استانداردهای داخلی و بین المللی بوده و هم منطبق با سفارش خریداران می باشد. انطباقی که هرگز از محدوده استانداردهای مرتبط با محصول تولیدی خارج نشده و همواره قابل اتکا و اطمینان می باشد. نکته حائز اهمیت در طراحی و ساخت محصولات این شرکت مصرف انرژی آن ها می باشد.
امری که امروز بدلایل متعدد مورد توجه خریداران بوده چرا که کارشناسان و طراحان شرکت پارس هرم دارای تجارب فراوان و ارزشمندی در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی و نیز آموزش نحوه استفاده صحیح از الکترو موتورها و ماشین آلات صنعتی و چگونگی انجام بازدیدهای دوره ای به منظور جلوگیری از صدمه دیدن موتورها و تعمیرات احتمالی آنها در صنایع مختلف نظیر صنایع سیمان، آب معدنی، نساجی، آبرسانی سنگ و کاشی و سرامیک، صنایع ریخته گری و فولاد و صنایع مواد شوینده و مصارف شهری و … بوده و نتایج این تجارب در محصولات تولیدی شرکت پارس هرم متبلور شده است.

سالت اسپری کابینی

سالت اسپری کابینی

سالت اسپری کابینی

سالت اسپری کابینی